Γραφικά Παιχνιδιών Υπολογιστών και Εικονική Πραγματικότητα
Εισαγωγή στον φανταστικό κόσμο των διαδραστικών γραφικών για παιχνίδια υπολογιστών και εικονικής ή μικτής πραγματικότητας και στην πρακτική όψη υλοποίησης μεθόδων φωτορεαλιστικής απεικόνισης, συμπεριλαμβανομένων και των σχετικών τεχνολογιών απεικόνισης, καταγραφής και δημιουργίας κίνησης. Αρχιτεκτονικές γραφικών αιχμής, καθιερωμένοι αλγόριθμοι, με παραδείγματα από πετυχημένα εμπορικά παιχνίδια, τεχνικές όπως η σχεδίαση με υστέρηση, κατακερματισμού εικόνας, ολικού φωτισμού και εφέ πραγματικού χρόνου, αλλά και μέθοδοι παρακολούθησης ακτινών για προϋπολογισμό εικόνας ή γραφικά πραγματικού χρόνου.