Γενικότερος στόχος του μαθήματος είναι η παρουσίαση οικονομικών θεμάτων σχετικών με δικτυακές τεχνολογίες και τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες και η εξοικείωση του σπουδαστή με τις σχετικές βασικές μικροοικονομικές έννοιες και μοντέλα. Ειδικότερα, το μάθημα αποσκοπεί στο να δημιουργήσει το υπόβαθρο ώστε ο σπουδαστής να καταλάβει μεταξύ άλλων τα διαφορετικά μοντέλα χρέωσης, τα οικονομικά της συμφόρησης και του ελέγχου ροής, αλλά και πρακτικά θέματα όπως την νέα αλυσίδα αξίας στις τηλεπικοινωνίες όπως αυτή διαμορφώνεται με την επικράτηση του Internet, και να αναλύσει τις στρατηγικές διαφοροποίησης των εταιριών που συμμετέχουν στην αλυσίδα αυτή.
1.
"Pricing Communication Networks: Economics, Technology, and
Modelling", Costas Courcoubetis and Richard Weber, Wiley, 2003.
2. Επιλεγμένη αρθρογραφία
3. Διαφάνειες των διαλέξεων
Στοιχειώδεις γνώσεις Μαθηματικών και Οικονομικών
Τελική γραπτή εξέταση (40%)
Εκπόνηση εργασίας (30%) [Μελέτη ενός κλάδου της αγοράς Τηλεπικοινωνιών ή
περισσότερο ερευνητικά θέματα]
Σειρές ασκήσεων (30%)